Impresii de la Hotel Insula Neptun

Pentru că nu ne este ușor să stăm vara departe de mare, de soare și de bălăceală, însă ne dorim totuși un loc liniștit și cât mai ferit de aglomerație, am descoperit la sfârșitul lunii iunie un hotel foarte frumos în stațiunea Neptun de pe litoralul nostru.

Nu am fost și nu suntem încă pregătiți să ieșim din țară, cu toate restricțiile și condițiile impuse în ultimele săptămâni, așa că la sfârșitul lunii iunie a fost practic prima vacanță din acest an, după altele anulate pe parcursul anului din cauza pandemiei.

Așadar, atunci, foarte din scurt, ne-am decis să petrecem 3 zile liniștite la noi la mare, la începutul sezonului, sperând la cât mai puțină aglomerație și vreme bună, ceea ce s-a și întâmplat 😊.

NU doream stațiuni prea turistice, căutate și aglomerate, ne doream ceva liniștit, fără prea multe activități extra care să genereze înghesuială și haos.

Îmi spusese cineva de acest hotel cu ceva timp în urmă și, cu toate că știam că Neptun nu mai era demult stațiunea care fusese cu foarte mulți ani în urmă, am căutat cu doar câteva zile înainte și am găsit disponibilitate la acest hotel, în ultimul weekend din luna iunie.

Zis și făcut, am rezervat fără să mai stam pe gânduri o cameră dublă cu mic dejun inclus la Hotel Insula Neptun.

Ce știam încă de dinainte este că la acest hotel nu poți rezerva cu anulare gratuita pe booking, iar cerința pentru rezervare este pentru un pachet de minim 5 nopți, noi dorind să petrecem doar 3 nopți în acel weekend.

Cu doar trei, patru zile înainte, însă, am descoperit că și-au schimbat politica pentru acel weekend, probabil încă nu aveau suficienți turiști și nu era ocupat încă întregul hotel. A fost un noroc și am prins astfel un sejur de 3 nopți 😊.

Înainte să vă povestesc puțin despre hotelul Insula Neptun, vă mărturisesc că mi-am dorit să păstrez o vreme doar pentru noi bucuria descoperirii acestui minunat paradis, poate pentru că ne dorim să revenim spre sfârșitul lunii august sau începutul lunii septembrie în aceleași condiții de care ne-am bucurat și în luna iunie.

Cu toate astea, merită să vă povestesc despre Insula Neptun, sperând totuși ca lucrurile să se mențină așa cum le știam cu puțin timp în urmă.

Hotelul Insula Neptun este amplasat chiar pe malul lacului Neptun într-o oază de verdeață, într-un loc liniștit, departe de agitația stațiunii.

Restaurantul frumos și elegant, cu o priveliște superbă asupra lacului plin de nuferi, este amplasat chiar în mijlocul vegetației luxuriante, un paradis verde, înconjurat fiind de nuferi și diverse specii de arbuști. Aici m-am bucurat să descopăr prețuri decente și mâncare foarte bună, cu multe preparate pe bază de pește și fructe de mare.

Zicala ”Omul sfințește locul” se aplică aici, chelnerii și personalul hotelului și al restaurantului sunt deosebit de amabili, iar servirea și ambientul restaurantului te fac să-ți dorești să revii.

Nu am testat alte restaurante din Neptun, ne-a plăcut atât de mult aici, faptul că mesele erau distanțate, nu era aglomerație, mâncarea bună, priveliștea nu mai spun, superbă, încât nu ne-am dorit să experimentăm altceva.

Hotelul are 2 corpuri, iar camerele sunt mari și spațioase, majoritatea dintre ele cu vedere către lac. Micul dejun se servește afară, pe terasa restaurantului, deci totul s-a desfășurat în deplină siguranță.

Camera noastră a avut vedere către lac cu o priveliște superbă, așa că pot spune că am petrecut 3 zile liniștite pe litoralul nostru și ne-am fi dorit să mai avem o zi în plus.

Drumul către plajă este puțin mai lung, însă este o plimbare plăcută pentru că traversezi o alee foarte mare și frumoasă care împrejmuiește lacul, să fie vreo 800 de m până la plajă. În Neptun nu prea știu să existe hoteluri amplasate chiar pe plajă, însă acest aspect nu a reprezentat un minus pentru noi.

Hotelul este de 4 stele, poate ar mai putea fi făcute unele îmbunatățiri, de exemplu mobilierul din corpul în care am fost cazați părea puțin cam învechit și ar putea fi înlocuit, însă una peste alta am avut un sejur plăcut la Hotel Insula Neptun.

Recunosc că nu suntem amatori ai litoralului romanesc, însă mă bucur că am descoperit acest hotel la noi la mare, ne-am simțit foarte bine aici și ne-am dori să revenim.

Adevarul este că lacul m-a cucerit, întreaga zonă este frumos amenajată, probabil este meritul celor care administrează hotelul. Am reușit să ne relaxăm în aceste 3 zile și îmi pare foarte rău că nu am mai avut o zi în plus.

Ce mai este important de menționat, ca facilitate din partea hotelului,  ar fi faptul că asigură un discount pentru unele plaje din Neptun și, ce a fost cel mai important pentru noi, o reducere de 15% la restaurantul hotelului, valabila pentru cei cazați în hotel.

Restaurantul este bonusul sejurului, să spun așa, mie mi-a plăcut extrem de mult, mâncarea excepționala și priveliștea foarte frumoasă.

Acum, legat și de aspectele mai puțin plăcute, ceea ce am remarcat atunci (îmi este teamă să mă gândesc cum este acum) a fost că oamenii veniți în stațiune păreau prea relaxați ținând cont de perioada pe care o parcurgem, poate prea relaxați, se formau grupuri, inclusiv la restaurante, nu purtau măști în interior…

As putea spune că singurul minus pe care trebuie să-l menționez chiar și în privința hotelului, este că îi acceptau pe cei cazați în hotel fără măști în interior, iar chelnerii nu purtau toți măștile în mod corespunzător.

Le-am atras atenția legat de acest aspect și ne-au spus că intenționez să remedieze această situație, sunt foarte curioasă dacă chiar au reușit asta între timp.

Dacă a mai ajuns cineva recent la Insula Neptun, mi-ar plăcea să-mi spună și mie cum decurg lucrurile acum, dacă s-a îmbunătățit acest aspect sau nu.

Plaja, în schimb, a fost ok amenajată, cu șezlonguri distanțate și lume destul de puțină la acel moment.

Și aici mi-ar plăcea să-mi spuneți, cei care v-ați întors recent din Neptun, dacă plajele arată la fel, dacă șezlongurile sunt în continuare distanțate, dacă încă se mențin lucrurile așa cum erau acum aproape o lună, pentru că ceea ce văzut în ultimele săptămâni în alte stațiuni mă cam sperie, sincer.

Am ales să mergem la sfârșit de iunie tocmai pentru a evita aglomerația și ne-am bucurat atunci de o Marea Neagră atât de frumoasă, într-o nuanța de albastru cum nu am văzut-o niciodată pana acum.

Pentru noi nu a fost neparat o schimbare majoră pentru că obișnuim să mergem în vacanțe contra curentului și să evităm în general aglomerația de orice fel, așa că sejururile la mare la începutul și sfârșitul sezonului turistic sunt alegerea perfectă😊.

În concluzia articolul și review-ului mărturisesc că m-am bucurat să descopăr locuri draguțe și la noi la mare, locuri în care să-ți poți petrece câteva zile relaxante.

Am mai fost la noi la mare anul trecut, la început de septembrie, după o pauză de foarte mulți ani de litoralul romanesc.

Atunci am stat la un alt hotel care mi s-a părut ok la acel moment, Hotel Inter Venus, însă stațiunea Venus arata deplorabil. Intre timp, hotelul s-a scumpit destul de mult, nu știu dacă justificat sau nu, sau poate ca urmare a faptului că este cererea mai mare la noi la mare anul acesta, în contextul pandemiei, logic ar fi fost să fi exact invers cu costurile…dar asta este, trăim în Romania, iar aici lucrurile se fac altfel.

Păcat că stațiunile arată mai rău chiar decât în vremea copilăriei mele, nu se investește absolut deloc. Prin stațiunea Neptun am trecut destul de puțin, chiar se mira cineva că nu am vizitat deloc stațiunea, era încă liber, însă nu am observat îmbunătăți, ci destul de multe gunoaie.

Partea cu lacul arată bine, bănuiesc că meritul amenajării este al celor care administrează hotelul, pentru că altă explicație nu am.

Una peste alta, am avut parte de 3 zile liniștite și plăcute la hotel Insula Neptun, ne-am bucurat de frumusețea lacului Neptun și de o mare liniștită, limpede și albastră.

Bineînțeles, aștept cu mare interes și părerile voastre, dacă între timp ați ajuns acolo și ați descoperit că lucrurile se întâmplă altfel.