Malaga, orasul elegant si cosmopolit din sudul Spaniei, Andaluzia

Am ales sa ma cazez in Malaga si nu in alt oras de pe Costa del Sol pentru ca am dorit sa vizitez cu adevarat acest oras fermecator. Auzisem atatea pareri despre Malaga, unora le placea, altii spuneau ca e prea mare si obositor, incat nu prea stiam ce sa cred. Dupa ce am vazut cu ochii mei imagini din Malaga am decis ca aici vreau sa raman ultimele 2 zile din vacanta din sudul Spaniei, ca vreau sa vizitez Malaga. Neavand planificate zile de plaja, a fost chiar mai usor de luat decizia. Feeling-ul nu m-a inselat, este un oras extrem de frumos, elegant si cosmopolit.

Daca sunteti iubitori de arta, orasul vechi va ofera tot ce doriti, este plin de expozitii si muzee, Malaga fiind si locul de nastere al lui Picasso.

Ne-am petrecut intreaga zi si ultima ramasa hoinarind pe stradutele din zona veche a orasului, admirand cladirile elegante, am vizitat Teatrul Roman si Alcabaza care ofera privelisti superbe asupra orasului. A fost o zi relaxanta, desi ne-am dat si aici kilometrajul peste cap 🙂, cu toate astea orasul ofera un vibe tare placut, este un oras deosebit de vibrant, in special seara.

Calle Marques de Larios este un bulevard pietonal pe care se afla multe magazine si care duce catre Plaza de la Constitución.

Plaza de la Constitución este cea mai frumoasa si animata piata din Malaga. Foarte aproape se afla si Catedrala din Malaga construită pe locul moscheii din fostul oras arab.

Ruinele Teatrului Roman au fost descoperite abia in 1951, cand cladirea care era construita deasupra a fost distrusa. Este cel mai vechi sit din Malaga. Intrarea este libera.

La Castelul Gibralfaro am urcat cand ne-am dus catre Malaga, spre seara, dar nu am prins cele mai bune imagini. Probabil este recomandata prima parte a zilei pentru fotografii reusite 🙂.

Imi place la nebunie sa vizitez piete locale atunci cand calatoresc, sa iau pulsul locului in care ma aflu. Nu ratati Mercado Central de Atarazanas, o piata acoperita situata intr-o cladire uimitoare din secolul al XIX-lea, un loc deosebit de vibrant, cu o multime de tarabe cu produse proaspete, peste, fructe de mare, carne, branza, masline, tot ce ati putea visa. Piata este deschisa de luni pana sambata, de la 8:00 la 14:00., duminica fiind inchisa.

Sa nu uit de Paseo del Muelle Uno, o promenada intinsa pe langa mare, un soi de debarcader interesant, de unde incep numeroase restaurante, drum care duce catre plaja la Malagueta.